Nalaďte sa na epochu hrôzy!

15.08.2016 15:56

Je to už doba, čo som túto svoju stránku nerefreshol, ale kto ma sleduje na facebooku, vie, čo je nového (toto berte ako relevantnú výhovorku). Tak napríklad: budúci týždeň vo štvrtok o štvrtej popoludní ma môžete počuť v Rádiu FM kecať o horore a Krajine kanibalov s moderátorom Galagerom. Niekto z poslucháčov dokonca vyhrá knižku, takže sa oplatí sedieť pri rádiu a nechať neviditeľné vlny spražiť vám mozog.
Po ďalšie: zhruba v polovici septembra ma čaká beseda s Dadom Nagyom, v Bratislavskej čitárni U červeného raka. Spravíme rošambo, tak sa radšej pripravte na najhoršie. Pozvánku sem ešte vyvesím, ale pre istotu ma čeknite na facebooku, akosi som na ňom častejšie, odkedy mi ho C.I.A. vmontovala do mobilu, aby ma mohla lepšie sledovať.
S potešením tiež oznamujem, že Krajinu kanibalov už nemusíte zháňať po novinových stánkoch - dá sa z pohodlia domova objednať na Martinuse! Takže hurá do toho, kto ju zatiaľ nemá, lebo recenzie sú viac než priaznivé!