Temné veci, ktorým sa darí

02.07.2012 18:25

Dnes ráno boli vyhlásené výsledky literárnej súťaže Ohnivé pero (www.fandom.sk) a už to tak vyzerá, že dve moje - pomerne osobné - mikropoviedočky sa umiestnili v prvej desiatke. Ide o texty Vec v studni a Vec pod posteľou, o ktorých som tu pred časom poskytol stručné avízo, a ktorých spoločným menovateľom je hrôza, čo sa vkráda do životov nič netušiacich rodín.

Rozprávka pre dospelých Vec v studni sa delí o tretie miesto s inou poviedkou a horor pre deti s názvom Vec pod posteľou skončil druhý. To je v oboch prípadoch moje zatiaľ najlepšie umiestnenie v tejto súťaži. Samozrejme, to pravé orechové by bolo vyhrať a získať ceny v podobe skvelých kníh a komiksov, ale kto rúbe privysoko, ten si aj konár pod sebou podpíli (alebo ako sa to hovorí).

V každom prípade, keby sa ma niekto náhodou opýtal, ako ma také absurdity vôbec mohli napadnúť (a to ste ešte nečítali Vraždiacich úhorov v odtokovom jarku!), vysvetlím mu to cez jedno ďalšie príslovie: Nezadržiavaj vetry, lebo ti po chrbtici vybehnú do hlavy a potom budeš mať samé nahovno nápady.

Chápeme sa?