Herné okienko: nové karty v Hearthstone (Warlock ZOO)

16.05.2016 12:53

Ako mnohí viete, som zanieteným hráčom online zberateľskej kartovej hry Hearthstone: Heroes of Warcraft. Nedávno sme sa dočkali jej ďalšieho rozšírenia, tematizujúceho lovecraftovské prastaré božstvá, a niektoré z nových kariet sú božské aj doslova. Pritom ide často o veľmi nenápadné kúsky...

Odkedy som s HSkom začal, hrávam v podstate len za Warlocka, Paladina alebo zriedkavejšie Huntera. Najvyššie som po rebríčku vyšplhal na Rank 4, vďaka secret Paladinovi, ale inak mám v srdci vyhradené špeciálne miesto pre Warlocovské ZOO. Tomu sa s príchodom novej sady pekne rozšírili možnosti.

Mrknime sa na môjho osobného favorita, posadnutého vidiečana (Possessed Villager, bojová štatistika 1/1). Tento chlapík s démonom v duši stojí smiešnu jednu manu, takže ho zahráte hneď v prvom kole. Tým sa rozširuje počet minionov, ktorých môžete vyložiť ako začínajúci hráč, ale čo je ešte lepšie, Vidiečan je „sticky“ – ak vám ho zabijú, vyčaruje sa na jeho miesto Shadowbeast (1/1). Jasne, nie je to žiaden obor, ale na rozbehnutie poslúži úplne ideálne. Navyše, Shadowbeast spadá pod kategóriu „summon“, takže vám pekne napumpuje ďalšiu bombu pre nového ZOO Warlocka, a tou je...

Darkshire Councilman. Ani neviem zrátať koľkokrát mi tento nenápadný chlapík za tri many (štat. 1/5) pomohol ukončiť hru víťazstvom. Jeho sila sa pumpuje s každou príšerkou, ktorú vyčarujete, a tak si skúste zrátať, čo sa stane až použijete kúzlo – a moju tretiu TOP kartu novej sady – Forbidden Ritual (vyloží toľko chápadlovitých minionov, koľko máte dostupnej many). Councilman je ako osina v zadku, s piatimi životmi má súper problém sa ho zbaviť, a ak sa ho aj zbaví, ešte máte druhého a potom Sea Giantov, ktorý v novom ZOO slúžia na dobrý finiš.

 

Decklist na nový Warlock ZOO nájdete hocikde na webe, ja som si ten svoj mierne poupravil podľa potreby, na základe toho, na akých súperov som na ladderi narážal. Verte neverte (a ja sám som bol prekvapený), tento balík ma dostal za dva dni z Ranku 17 na Rank 7. V podstate som vyhrával zápas po zápase. Na sedmičke už sa to, pravda zabrzdilo – evidentne mi treba ešte potrénovať a zvykať si na nové kombá, najmä pokiaľ ide balíčky ostatných classov, lebo s tými veľmi nehrávam a teda v ich stratégii nie som veľmi doma.

 

V každom prípade, Warlock ZOO žije, a ako hovorí náš  majster GulDan: „I am your nightmare!“